Velkoobchod-PredajParfumov.sk ponúka jednoduché, rýchle a prehľadné on-line odberové rozhranie pre predajcov parfémov, kozmetiky, e-shopy, kamenné parfumérie, nezávislých predajcov, reklamné agentúry i správcu vernostných programov. Prevádzkovateľ obchodu Provozovatel internetového obchodu Registrácia, dodacie a obchodné podmienky Registrácia Registrácia prebieha na úvodnej strane veľkoobchodu zadaním uvedených údajov a ich odoslaním. Po registrácii sú zadané údaje spracované operátormi veľkoobchodu a následne zákazníkovi schválené jeho prihlasovacie údaje a aktivovaný prístup k jeho zákazníckemu účtu. Dodacie podmienky Služba DPD Uzávierka objednávok vždy o 14.00 hod Platobné podmienky Všetky objednávky zasielané DPD sa uhrádzajú dobierkou. Obchodné podmienky Spolupracujeme iba so zákazníkmi, ktorí majú minimálny mesačný odber 1000 €. Minimálna výška objednávky je 200 €. Objednávka a uzatvorenie kúpnej zmluvy . Podmienkou platnosti zaslanej objednávky je vyplnenie všetkých predpísaných údajov. Za miesto dodania sa považuje zákazníkom udaná dodacia adresa. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na kupujúceho prevzatím podmieneného zaplatením kúpnej ceny. Potvrdenie objednávky Prijatie a odoslanie on-line objednávky je kupujúcemu potvrdené emailom na zadanú emailovú adresu. Platnosť uvedených cien Všetky uvedené ceny platia do odvolania alebo do vypredania zásob. Uvedené ceny sú bez DPH, pre neplátcov DPH sú ceny navýšené o 20% DPH. Storno objednávky Storno objednávky je možné iba do okamihu jej odovzdania prepravcovi. Reklamácie zásielok Spoločnosť ProdejParfemu trade s.r.o. nenesie žiadnu zodpovednosť za poškodenie zásielok prepravou prepravnými službami, je povinnosťou zákazníka každú zásielku pri prevzatí starostlivo skontrolovať a v prípade poškodenia spísať zápis o poškodení zásielky priamo s prepravcom. V prípade poškodenia zásielky vzniknutého prepravou, spoločnosť ProdejParfemu trade s.r.o. nie je súčasťou reklamačného riadenia. Prípadná reklamácia neúplnej zásielky, ktorá nebola poškodená prepravou, je možná vždy do 3 dní po jej prevzatí, táto doba je konečná, na neskoršie reklamácie nebudeme brať ohľad. Pre správne podanie reklamácie je nutné uviesť detailné údaje o chýbajúcom či poškodenom tovare, najmä informáciu z dodacieho listu, kde je uvedené rozmiestnenie jednotlivých dodávaných položiek do jednotlivých očíslovaných krabíc ( ku každej reklamovanej položke je nutné uviesť číslo krabice, v ktorej bola umiestnená ). V prípade reklamácie prepravou poškodeného tovaru, náklady vynaložené na prepravu hradí odberateľ. Reklamácia poškodeného tovaru V prípade reklamácie tovaru nás vopred o reklamácií informujte e-mailovou formou, po následnej dohode ( v prípade, že je reklamácia umožnená ) tovar zašlite na adresu: Adresa reklamačního oddělení Reklamácia DPD Ako postupovať pri prijatí poškodenej zásielky alebo poškodeného tovaru doručeného firmou DPD Súhlas so zhromažďovaním a archiváciou osobných údajov Kupujúci dáva predávajúcemu súhlas k zhromažďovaniu a archivovaniu osobných údajov o ňom a o jeho nákupoch. Záverečné ustanovenia Uvedené obchodné podmienky sú platné od 1.10.2010. Odoslaním on-line objednávky kupujúci bezvýhradne prijíma ich všetky ustanovenia v platnom znení. Prihlasovacie údaje, produktová dáta, cenníky a ďalšie sú považované za obchodné informácie s výhradným určením konkrétnemu zákazníkovi pre jeho obchodnú činnosť s tým, že je zakázané tieto údaje poskytovať tretím osobám.Veľkoobchod s parfumy a kozmetikou PredajParfumov.sk
ProdejParfemu trade s.r.o.
Ve Žlíbku 1800, Areál BIG BOX, hala B10
Praha 9, 193 00
Společnost je zaregistrovaná u MS v Praze, oddíl C, vložka 357858,
IČ 13957236, DIČ CZ13957236
Doručenie nasledujúci pracovný deň od odoslania objednávky.
Cena doručenia je 6 eur, pri objednávke nad 500 eur je doručenie zadarmo.
Všetky objednávky poslané prostredníctvom + sú považované za záväzné. Kupujúci súhlasí a uvedenými obchodnými podmienkami aj príslušným reklamačným poriadkom.
Objednávka je považovaná za návrh kúpnej zmluvy podľa obchodného zákonníka. Kúpna zmluva vzniká v okamihu prevzatia objednaného tovaru kupujúcim.
Vlastnícke právo
ProdejParfemu trade s.r.o. - reklamační oddělení
Ve Žlíbku 1800, Areál BIGBOX, hala B10
193 00 Praha 9
1. ZJAVNÉ POŠKODENIE ZÁSIELKY
Pri preberaní zásielky je vždy potrebné skontrolovať,
či nie je balík pokrčený, mokrý, či nie je porušená páska alebo nie je inak zjavne poškodený.
V prípade zjavného poškodenia je potreba spísať s kuriérom zápis o škode,
na ktorý má u seba formulár a zaobstarať detailnú fotodokumentáciu
poškodenej zásielky a poškodeného tovaru.
Fotodokumentáciu a zápis zašlite obratom na email velkoobchod@predajparfumov.sk.
2. SKRYTÉ POŠKODENIE ZÁSIELKY
Je potreba zaobstarať detailnú fotodokumentáciu poškodeného tovaru,
pokial možno aj v krabici a zaslať na email velkoobchod@predajparfumov.sk
a to do 1 dňa od doručenia zásielky.